I'm coming home!! - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Yara Gilissen - WaarBenJij.nu I'm coming home!! - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Yara Gilissen - WaarBenJij.nu

I'm coming home!!

Blijf op de hoogte en volg Yara

06 Februari 2013 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Alweer een tijdje geleden maar niet getreurd! Jullie hebben niet veel gemist en zoals de titel al zegt, ik kom bijna naar huis! 21 februari land ik om 6.30 op Dusseldorf en kan ik eindelijk weer op straat rondlopen zonder Arabisch gejodel van de moskeeen, zonder burka's te zien en zonder aangestaard te worden als blanke. En weer lekker mama's zelfgemaakte eten in plaats van die prut die Indiers voor me hebben gemaakt! Ik kan niet wachten!

Ondertussen is de tijd weer snel gegaan en heb ik weer vanalles gedaan. Vooral veel gewerkt natuurlijk maar ook dat einde is in zicht. Nog maar 1 weekje werken en dan kan ik eindelijk eens wat kleur gaan opdoen op t strand! In de weekenden genoten van de zon, restaurants, winkelcentra en de bioscoop. Ook nog een weekendje Dubai gedaan en Susan opgezocht. Ik had nog een gratis brunch voor 2 personen en die moest natuurlijk opgemaakt worden! Dat had heerlijk gesmaakt en daarna nog even de uitverkoop gaan bekijken in Dubai. Uiteraard kwam ik terug met iets dat niet in de uitverkoop was maar dat terzijde...

Dit weekend komen er weer veel nieuwe stagiaires aan maar gaan ook bijna alle 'oude' stagiaires naar huis wat natuurlijk jammer is. Maar aangezien ik zelf ook bijna aan t einde ben gekomen kom ik daar vast wel overheen :)

Het mooiste nieuws van de afgelopen weken was natuurlijk het moment dat de stage begeleidster van school mij kon mededelen: van harte gefelicciteerd je bent officieel geslaagd! Dus op 1 maart zal ik trots mijn diploma in ontvangst nemen!

Helaas ging t met de zoektocht naar een baan wat minder en stromen de afwijzingen nog steeds binnen. Mijn CV is helaas niet indrukwekkend genoeg en ik hoop daar wat aan te kunnen doen met een traineeship in Amerika. Er wordt op dit moment druk gezocht naar een plek voor mij en ik hoop snel wat te horen!

Dit zal een van mijn laatste reisverslagen zijn maar natuurlijk zijn jullie welkom om ze in Keer allemaal live nog eens te horen onder begeleiding van foto's en video's!

Tot snel!!!

  • 09 Februari 2013 - 11:04

    Indy:

    hoi yara bijna naar huis
    je zult blij zijn als je weer thuis bent in cadier en keer
    en weer lekker eten van marjo
    tot binnenkort in nederland
    nog effe aftellen voordat je naar huis toe kunt
    hier nog steets koud in nederland
    morgen hebben ze hier sneeuw ge meld
    hoe is het daar nu



    groetjes en tot gauw in nederland

    als je volgende week komt kun je me dan effe whatsappe

    dan kom ik naar cadier en keer als je weer in nederland bent

    doeiii groetjes uit gulpen


  • 18 Februari 2013 - 09:19

    Ien:

    Home sweet home, oost west thuis best, zoals het klokje thuis tikt het nergens, enz enz.
    nog 3 dagen en dan is ze weer live aanwezig. Hoop dat het snel gaat lukken met een leuke baan of goed betaalde stage. dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Actief sinds 13 Juni 2010
Verslag gelezen: 541
Totaal aantal bezoekers 33712

Voorgaande reizen:

09 Mei 2013 - 01 December 2014

The American dream!

26 Augustus 2012 - 07 Maart 2013

Abu Dhabi

23 Augustus 2011 - 31 Januari 2012

Studeren in Barcelona!

19 Augustus 2010 - 31 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: