werken, Curacao, werken, vrij (deel 2) - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Yara Gilissen - WaarBenJij.nu werken, Curacao, werken, vrij (deel 2) - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Yara Gilissen - WaarBenJij.nu

werken, Curacao, werken, vrij (deel 2)

Door: yaraoparuba

Blijf op de hoogte en volg Yara

04 Oktober 2010 | Aruba, Oranjestad

De dag erna gewoon weer gewerkt maar wel vooral op kantoor dus dat was wel relaxt. Uiteindelijk nog druk gekregen om 16u en 1,5u overgewerkt want er was een vlucht gecanceld en dus hadden we 80 kamers extra voor de incheck waarvan er nog 20 niet klaar waren en die nog geen handdoeken en opgemaakte bedden hadden dus ik heb zon 150 kussenslopen om kussens gedaan en handdoeken etc. rondgebracht. Zaterdag ook nog een dagje gewerkt en vandaag weer een dagje vrij gehad. Het was gisteren heel erg mooi weer dus we hadden plannen om naar het strand te gaan maar helaas was het op het hele eiland regenachtig dus geen strand jammer genoeg. Toen maar wat rondgelopen bij winkels die pas om 17u opengingen (heel normaal hier). Toen nog met Eline en Iris uit eten geweest en nu maar dit hele lange verhaal aan het typen. Het is lang genoeg dus ik ga nu stoppen.
Tot snel en ayoo!

• 05 Oktober 2010 - 05:31

Simone:

Heey Yara,
    ten 1ste nog bedankt voor je call:) leuk dat je aan me denkt! ten 2de superrrrr van de dolfijnen!!! waar kan ik nou ook alweer de foto's van je reis zien?!?!

• 05 Oktober 2010 - 06:31

Trudy:

He Yara, leuk die verhalen van je te lezen. Ik ben gewoon jaloers. Nog bedankt voor je kaart. Hopelijk knapt het weer op Aruba snel op zodat je lekker in de zon kunt liggen op je vrije dagen.

• 05 Oktober 2010 - 08:23

Ien:

Ik denk dat iedereen na het lezen van dit verslag een beetje gezond jaloers op je is.
    Te gek! Heb je foto,s op hyves gezien, niet schlecht....

• 06 Oktober 2010 - 16:46

Marlies:

Beste Yara,

Ik had een tijdje niets meer van je gehoord. Ik kijk altijd uit naar je reisverslagen. Zo te lezen bevalt het je prima in Aruba.Jammer dat het nu regenachtig weer is.
    Bij ons is het ongeveer nog 20 graden en droog zolang het duurt.

Groetjes,

Marlies en de rest.

• 08 Oktober 2010 - 13:28

Indy:

eej yara zo te zien aan de mail te zien bevalt het je het werken ben een beetje jaloers maar wij gaan ook lekker op vakantsie jipie heb er zin in en woensdag heb ik studiedag en dan ga ik om half 10 luc van het vliegveld haalen en daarna bij oma koffie drinken en dan naar zumba
    dit was effe de langste mail ooit met mij is ook alles goed en met jouw hier schijnt de zon maar wel warm warm heerlijk lekker in het zonetje ge zeeten op school hadden een wandeling met de school van de ouderververiniging van school doei groetjes de fam botterweck

• 14 Oktober 2010 - 17:15

Indy:

hoi yara wij gaan morgen vliegen van maastricht beek lekker kort bij tot volgend jaar mechien doei luc is nu hier