Update vanuit een regenachtig Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Yara Gilissen - WaarBenJij.nu Update vanuit een regenachtig Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Yara Gilissen - WaarBenJij.nu

Update vanuit een regenachtig Aruba

Door: yaraoparuba

Blijf op de hoogte en volg Yara

01 November 2010 | Aruba, Oranjestad

Alweer een hele tijd geleden mijn laatste bericht, realiseerde ik me vandaag. Vandaar maar weer eens een update vanaf een zoning Aruba. De gemiddelde temperatuur ligt nog steeds rond de 30/32 graden dus het is hier stukken beter dan in Nederland! Ik heb –zoals gewoonlijk- veel gewerkt en ondertussen niet heel veel spectaculaire dingen gedaan. Afgelopen 2 weken 2 trainingen gevolgd in het Papiamento die ik wonder boven wonder redelijk kon volgen. Nu volgen er nog 4 trainingen maar die zijn gelukkig in het Engels.

1,5 week geleden was er een Pimps and Hookers party (voor de niet-engelsen onder ons: pooiers en hoeren) op Perle D’or. Het was uiteindelijk een topavond! Wel een met maar weinig kledingstukken….
Laat in bed maar ik mocht een uurtje later beginnen voor de gelegenheid dus ik kon nog enigzins fris aan die werkdag beginnen.
Omdat het erg rustig is in het hotel doe ik nu veel dingen op kantoor. Ik prober te onderzoeken welke fouten er veel worden gemaakt door de kamermeisjes en welke klachten er vaak voorkomen onder de gasten. Zo kan ik verbeteringspunten maken en adviseren aan de manager en director. Verder houd ik ook nog de klanttevredenheid in de gaten en wat andere kleine administratieve taken. Vanaf deze week ga ik meer taken van mijn director overnemen mbt roosters e.d. en daar heb ik erg veel zin in! Voor de rest gaan mijn Spaans, Engels en Papiamento nog steeds iedere dag vooruit en daardoor wordt het steeds makkelijker en leuker om met andere medewerkers te communiceren.

Verder is er heel weinig gebeurd de laatste tijd en heb ik ook maar weinig foto’s gemaakt. Ik zal er binnenkort nog wat uploaden, ook van mijn auto, kamer en werkplek zodat jullie een betere indruk krijgen van mijn leven hier.

Nog zon 4 weken en dan komt Papa met Wendy en Senna! Ze slapen bij mij in het hotel en ik heb er superveel zin in. Heb dan ook zo’n 9 dagen vakantie en die zijn erg welkom net als de warme douche die ik dan eindelijk kan nemen.! Waarschijnlijk ga ik ook nog 3 dagen dan bij Fun Department werken en daar valt ook de Kids Club onder dus dan kan ik samen met Senna leuke dingen doen.

Voor nu: ayo!

  • 02 November 2010 - 08:02

    Ien:

    Ha Yara,

    Gaat lekker zo te lezen. Die P and H party had ik wel willen meemaken. Temperaturen zijn natuurlijk vreselijk, ik heb met je te doen. Wij genieten hier van mooi gekleurde bossen (tsja we moeten toch wat). We hebben ook een leuk weekend achter de rug. Het jubileum van Frans Croonenberg was erg gezellig en op de artiestenmiddag op zondag hebben we ons wederom goed geamuseerd. Zaterdag Hubertus en daarna is het alweer de 11e van de 11e en kunnen we weer los. Amuseer jij je daar, doen wij het hier. Groetjes en een knuffel Ien

  • 02 November 2010 - 08:44

    Carla:

    Hoi Yara,

    Ik heb nu na weken pas begrepen dat jij in onze mailbox staat. Ik dacht alweer spam.
    Ik blijf wel op de hoogte via je moeder, maar toch even een reactie. Ik vind het fijn om te lezen dat het goed met je gaat en je het naar je zin hebt. Geniet nu nog maar van het lekkere weer en je stage en natuurlijk ook van de leuke dingen zoals P en H party's.
    Als je terug komt begint weer het harde koude leven.

    Groetjes Carla

  • 02 November 2010 - 09:11

    Wendy:

    Hoi meid,

    Wij verheugen ons ook enorm erop. Het duurt ons bijna te lang!(vooral pap) Senna roept de hele dag: "Aruba here we come!!" (zegt k3 ook) en "ich goan noa Yara!!!!!" en ze wil je de hele tijd bellen... geloof dat ze meent dat je alleen maar op Skype zit de hele dag.. ;)
    Nog even volhouden, en dan kunnen we 2 weekjes genieten! Tot snel. liefs van ons alle drie

  • 02 November 2010 - 14:57

    Indy:

    hoi yara hier koud en regen ik ben jaloers op je maar wij hebben het ook leuk ge had op vakantsie veel zon en veel aan het strand gelegen en ik ben super veel in de zee ge weest harde golven was wel leuk een dag hebben we panenkoeken ge geten en hamburger hebben we ook ge barbecuet en we zijn veel uit eeten ge weest daar je moest toch wel een vestje aan het savonds maar was lekker eeten we hebben ook bij de los belgas ge geeten en toen naar het eeten zijn we naar het cafe ge gaan daar was disco en karaoke daar zijn we ook heel veel heen ge gaan naar het cafe en toen zijn we om 1 uur het snachts naar huis ge gaan en ik heb daar in het cafe ce computert was wel leuk adios amigos yara en nog veel plezier

  • 02 November 2010 - 21:53

    Djinnie:

    helllloow sissssie,
    pfff jaloezie is hier maar een klein woordje....
    maar nog maar een paar weekjes en je kan lekker met papa senna en wendy genieten, dan doe ik dat hier met leidingweekend hahahaha,ga ik me daar maar laam zuipen. ochjeh je moet toch wat in het weekend, ben nu iedere zondag lekker vrij, moet wel afkicken van de pannenkoeken, maar heb gelukkig nog meel van de pannenkoekenmolen, en donderdag staat zeker weten de pan aan!
    nou voor nu: ADIEJUH

  • 14 November 2010 - 11:49

    Indy:

    hoi yara hier veel regen we zijn gister naar maasmechellen ge weest de auto baanen stonden onder water en de straaten en de kelders stonden onder water ba vies weer hier in nederland dalik moeten we weer naar jarmo zijn school amuseeer je met wendy en senna doei doei veel plezier daar

  • 03 December 2010 - 16:25

    Indt:

    hoi yara hier weer eens een berichtje van uit gulpen hier veel sneeuw en natte sneeuw maar wel lekker in de sneeuw kunen spelen hier koud schaal en winter jas aan en muts op en handschoenen hier was het nu -7 graden is het hier koud koud nouwjaa jullie hebben lekker weer morgen gaan we bij rob en annemie kados uit pakken en gewoon gezzellig met pien knuffellen doei groetjes uit gulpen en hier de koude gulpen doei miss you miss you heel erg doei doei

  • 08 December 2010 - 12:42

    Indy:

    hoi yara hier uit koude gulpen aal weer een berichtje hier bij ons zouw nu 2 centimeter sneeuw liggen dus ik ben toenet pas van school af en hoe is het daar ik had nog met wendy gister gesproken op hyves hoe het weer bij jullie was en toen zij ze hier is het beetje regen achtig maar nu weer zon hier ijs en ijs koud moeten aal de sjaal om doen en de muts op en handschoenen aan ik denk schrijf maar weer uns een mailtje naar yara schrijfen en straks moet ik weer naar zumba in de timpaan dus en ik ben verkoude dus dat kan er ook nog bij ik ben echt snot verkoude echt niet normaal maar ga met dion naar zumba ik had lang niks meer ge schreven naar jouw dus en ik had gezien dat carla jouw een mail heeft ge stuurd en ien leuk nu kun je ale mails lezen doei doei uit het koude gulpen groetjes van indy jarmo maarten en anita we hadden nog bij mika zwarte piet ge speeld was leuk we moesten bij patricia en erik in holland dus was wel leuk en toen zijn we naar huis ge gaan en toen was de dag weer om en zaterdag waaren we bij rob en annemie ge weest en toen hadden we een box bal ge kregen en adidas douchel en parfum en jarmo ook en papa had een kado bon van jef abels was ook erg leuk hi amuseer je nog en ik schrijf volgende week wel weer iets voor nu ayo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2011

Laatste verslag uit Aruba

13 December 2010

I´m in Miami bitch!

08 December 2010

goede tijden, slechte tijden

01 November 2010

Update vanuit een regenachtig Aruba

04 Oktober 2010

werken, Curacao, werken, vrij (deel 2)
Yara

Actief sinds 13 Juni 2010
Verslag gelezen: 408
Totaal aantal bezoekers 33810

Voorgaande reizen:

09 Mei 2013 - 01 December 2014

The American dream!

26 Augustus 2012 - 07 Maart 2013

Abu Dhabi

23 Augustus 2011 - 31 Januari 2012

Studeren in Barcelona!

19 Augustus 2010 - 31 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: