goede tijden, slechte tijden - Reisverslag uit Palm Beach, Aruba van Yara Gilissen - WaarBenJij.nu goede tijden, slechte tijden - Reisverslag uit Palm Beach, Aruba van Yara Gilissen - WaarBenJij.nu

goede tijden, slechte tijden

Door: yaraoparuba

Blijf op de hoogte en volg Yara

08 December 2010 | Aruba, Palm Beach

Maar weer eens een reisverslag na een hele tijd. De afgelopen tijd is dr veel gebeurd. Allereerst is mevrouw Pelzer (onze stagebegeleidster) op bezoek gekomen. We hebben een gesprek gehad met mijn baas en met de HR manager. Gelukkig waren ze tevreden over me. Daarna zijn we met de hele groep van Maastricht gaan eten met mevrouw Pelzer en dat was erg gezellig.

Ook is mijn stage weer even interessant geweest de laatste weken. Ik was housekeeping de laatste weken een beetje moe geworden en toen kreeg ik gelukkig het aanbod om 2 weken naar Human Resources (personeelszaken) te gaan. Deze kans heb ik uiteraard met beide handen aangegrepen! Ik heb erg veel geleerd en ik had hele leuke collegas. Ik mocht vooral met publisher werken en uitnodigingen en flyers ontwerpen. Hele klus voor iemand die vooral niet creatief is.... maar iedereen was tevreden dus ik ook.

En 28 november was het eindelijk zover: Papa, Wendy en Senna arriveerden! Ondanks alle slechte weersvoorspellingen viel het weer reuze mee en hebben we vooral zon gehad. Alleen afgelopen weekend heeft het belachelijk veel geregend maar dit kon de pret niet drukken. Helaas kregen we daarna te horen dat het plotseling heel slecht ging met oma. Vanochtend kregen we het droevige nieuws dat ze was overleden afgelopen nacht :( hierdoor moeten ze helaas eerder naar huis en vertrekken ze morgen naar huis ipv dinsdag. Gelukkig hebben we een hele leuke tijd gehad en kunnen ze roodverbrand weer naar Nederland. Ik kan zelf helaas niet terugkomen naar Nederland maar ik zal er in gedachten bij zijn.

doordat ik wel nog vrije dagen overheb en mijn hoofd niet naar werken staat ben ik in de gelegenheid om met Tessa van vrijdag tot en met maandag naar Miami te gaan! Ik heb hier superveel zin in en ga alvast op jacht naar wat nieuwe winterkleding.

Het was dus een maand vol leuke en minder leuke dingen en ik hoop dat er nog 2 leuke maanden aankomen. Na Miami zal ik weer een nieuwe bericht plaatsen!

Ayoo!!

  • 09 December 2010 - 07:42

    Ien:

    Zo te lezen heje de afgelopen maand in een rollercoaster van emoties gezeten. Maar gelukkig voornamelijk door leuke dingen. Jammer dat je er niet bij kunt zijn bij de begrafenis van oma, maar logisch. Ik hoop dat je je zinnen kunt verzetten in Miami. Heel veel plezier daar. Het zal je zeker goed gedaan hebben dat je met papa, Wendy en Senna lekker een paar dagen hebt kunnen door brengen. Fijn om te horen dat ze toch van de zon hebben kunnen genieten. Wens ze maar sterkte. ik ben vergeten mijn kerstkaart voor jou via de luchtpost te versturen dus als je hem voordat je vertrekt..... groetjes en wees voorzichtig in Miami.

  • 09 December 2010 - 09:41

    Wayne:

    hey Yara,
    blij om te horen dat het goed met je gaat. gecondoleerd met het verlies van je oma. En geluksvogel MIAMI weet je hoe vet dat is. Wel van de beachboys afblijven en anders in een pakketje met een strik erom opsturen naar mij.
    groeten uit het koude en besneeuwde Nederland

    ayooo Wayne

  • 09 December 2010 - 10:24

    Cindy:

    Hi Yara,
    Het bevalt je goed daar, wat ik altijd lezen kan hier en daar. Gelukkig. Deze ervaringen neemt niemand je meer af. Sterkte met oma, in gedachten ben je bij haar.
    Wel te gek dat je naar Miami vliegt: echt een shopping walhala.. (let goed op je bagage.)
    Dikke kus

  • 09 December 2010 - 12:26

    Djinda:

    í'm in miami bitch tututututututu,
    hahaha supervet!
    denk je dan ook even aan mij als je door die pracht stad looopt ;( haha
    ik ben benieuwd hoe het is daar, dus laat maar meteen wat horen! heel veel plezier! xxxxxxxxxsisje

  • 09 December 2010 - 15:02

    Indy:

    ik zag het al op djinda op msn staan van oma rust zacht waneer is ze gestorven volgens mij de vorige week he moet paul en wendy vandaag terug of waneer maar je hebt het wel leuk ge had met paul wendy en senna ik miss you doei doei

  • 09 December 2010 - 19:16

    Carla:

    Hoi Yara,

    Zo zie je maar weer geluk en verdriet liggen erg dicht bij elkaar.
    Laat maar een kaarsje voor je oma branden en denk maar aan haar dan weet zij heus wel dat je bij haar bent.
    Amuseer je in Miami (ben wel wat jaloers) en tot gauw.

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Palm Beach

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2011

Laatste verslag uit Aruba

13 December 2010

I´m in Miami bitch!

08 December 2010

goede tijden, slechte tijden

01 November 2010

Update vanuit een regenachtig Aruba

04 Oktober 2010

werken, Curacao, werken, vrij (deel 2)
Yara

Actief sinds 13 Juni 2010
Verslag gelezen: 411
Totaal aantal bezoekers 33837

Voorgaande reizen:

09 Mei 2013 - 01 December 2014

The American dream!

26 Augustus 2012 - 07 Maart 2013

Abu Dhabi

23 Augustus 2011 - 31 Januari 2012

Studeren in Barcelona!

19 Augustus 2010 - 31 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: