Laatste verslag uit Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Yara Gilissen - WaarBenJij.nu Laatste verslag uit Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Yara Gilissen - WaarBenJij.nu

Laatste verslag uit Aruba

Door: yaraoparuba

Blijf op de hoogte en volg Yara

25 Januari 2011 | Aruba, Oranjestad

Op veler verzoek dan toch nog een laatste verslag van uit Aruba. Helaas zit het avontuur er over minder dan een week weer op en begint over 2 weken het gewone leventje weer met kou, school en hopelijk een bijbaan.

De laatste weken waren erg druk, laatste dingen op het werk afmaken, een afscheid regelen voor werk, souvenirtjes kopen en natuurlijk nog even keihard genieten van de Arubaanse zon.

Allereerst dan maar beginnen met kerst. Kerstavond met 22 man gegourmet, erg gezellig! 1e kerstdag moest ik gewoon werken en het was vreselijk druk want we waren overboekt net zoals ieder hotel op Aruba zo ongeveer. ´s Avonds met Iris lekker uit eten geweest. 2e kerstdag was ik lekker vrij en ben ik met Iris gaan shoppen. Savonds zijn we met Irene wederom heerlijk uit eten geweest en toen was kerst alweer om... En begonnen ook mijn laatste weken bij het Westin.

Oud en nieuwe hebben we met bijna heel Perle Dor bij een cafe gevierd. De regen die af en toe viel mocht de pret niet drukken en het was heel gezellig. 1 januari had ik gelukkig vrij dus ik kon lekker uitslapen.

Omdat Tessa bijna wegging besloten we dat we nog wel een lekkere massage konden gebruiken dus zo gezegd, zo gedaan. Bij Tierra del Sol een heel arrangement geboekt waardoor we een manicure, pedicure, massage en facial kregen en daarna nog gebruik mochten maken van jacuzzi, sauna en zwembad. Tussendoor nog heerlijk geluncht dus na deze dagen waren we weer helemaal uitgerust! Helaas moest Tessa de dag erna naar huis en hebben we haar naar t vliegveld gebracht:( maar er was nog iemand jarig dus we zijn weer gezellig uit eten geweest daarna.

en toen was het alweer 11 jan en was dan mijn laatste werkdag aangebroken! sochtends tijdens de meeting van de housekeeping had ik iedereen uitgenodigd (ook degenen wat normaal niet bij de meeting zijn) zodat ik iedereen kon bedanken, in het Papiamento. Na mijn bedankje had ik gezorgd voor wat hapjes die snel opwaren en hebben we nog een groepsfoto gemaakt. erg leuk! daarna heb ik mijn project afgemaakt en ben ik van iedereen afscheid gaan nemen en fotos gaan maken. Om 4uur ben ik naar huis gegaan met een vreemd gevoel. Ik vervloekte mijn stage vrij vaak maar je hebt toch 4,5 maand met allemaal lieve mensen gewerkt die je nu achterlaat. Ik heb al besloten om uiterlijk volgende zomer nog een keer terug te gaan!

Voor de rest heb ik weinig gedaan daarna. Veel in de zon gelegen, geshopt, uit geweest en lekker gaan eten met andere stagiaires van het Westin. Ook vertrekken er steeds meer mensen dus ons vertrek komt ook erg dichtbij. Ik ga deze week nog wat dingen bekijken die ik nog perse wil zien en voor de rest vooral nog een bruin kleurtje opdoen en kijken of ik wat zon mee kan nemen naar Nederland.

Ik ben dr nog niet echt over uit of ik hier weg wil of niet want:
hier is t mooi weer, heb ik een eigen auto en thuis niet, gaat alles op een rustig tempo en was het altijd gezellig op Perle Dor. Maar...
thuis zie ik al mijn familie en vrienden weer, kan ik weer naar school ipv 48 uur per week werken, eindelijk weer naar Xenos, Kruidvat, Jumbo en alle kledingwinkels met normale kleren en heb ik eindelijk weer een fijn kamertje met een warme douche!

volgende week zal ik nog een berichtje plaatsen als ik weer in Nederland ben en dan is mijn Arubaanse avontuur alweer afgelopen, wat zijn 5,5 maand toch snel om!

Ayoo!

  • 25 Januari 2011 - 21:45

    Djinnie:

    Snel naar de jumbo ja :d

  • 26 Januari 2011 - 05:55

    Marlies:

    Beste Yara,

    Wat zal ik je verslagen gaan missen. Maar ik vind het ook leuk dat je volgende week weer thuis bent. Wat gaat de tijd toch snel. Zo te lezen is het je heel goed bevallen en een ervaring rijker. Tot volgende week goede reis.

  • 26 Januari 2011 - 08:04

    Ien:

    Hey Yara, zo gaat het vaak met dingen. You love it and you hate it. Maar gelukkig heb je er een heleboel leuke en goede herinneringen, foto's en ervaringen aan over gehouden. En ook Nederland heeft zijn leuke kanten zoals jezelf ook al aangaf. Zie je gauw en een goede reis.

  • 27 Januari 2011 - 07:33

    Simone:

    Heey Yara,

    de tijd vliegt voorbij...!!! Ik heb met veel plezier je reisverslagen gelezen maar verheug me er erg op alles te horen als je op bezoek komt:) of ik bij jou! Goede reis..en geniet nog even des te meer van de laatste dagen:)

    groetjes,

    Simone

  • 27 Januari 2011 - 15:16

    Indy:

    hoi yara en nog een week dat zijn nog 6 daagen en dan terug naar nederland hier is het koud koud koud dus ik zouw je maar dik aantrekken kleren en trui enzo en laaren met mij is ook alles goed en met jouw we willen jouw een heele goeie reis wensen van anita maarten jarmo en indy en geniet nog van zon zee en strand en neem wat zon mee terug naar nederland en hier zijn we aal carnaval aan het vieren we moeten zaterdag weer hahaha tot snel van je liefste nichtje indy xxxx

  • 28 Januari 2011 - 21:27

    Mam:

    Hee liefje. Ik kan me indenken dat je Aruba met z'n goede weer en lieve mensen gaat missen. Maar nu wordt het wordt het tijd dat je weer gauw richting je moedertje komt. Die heeft je ook 5,5 maand moeten missen. Dus meid..... geniet nog een paar daagjes van zon, zee en strand. Ben blij je dinsdag weer eens te kunnen knuffelen. Hou van je en tot gauw. xx

  • 31 Januari 2011 - 16:24

    INDY:

    IJNDELIJK IS DE LAATSTE DAAG AANGEBROKEN DAT JE TERUG MOET GAAN NAAR NEDERLAND EN DAT JE IN ARUBA LEUK HEBT GE HAD EN EEN GOEIE HERINERING AAN ARUBA HEBT EN DAT JE DE AFSLUITNG LEUK HEBT GE VONDEN MET IEDEREEN EEN GOEIE REIS TERUG EN WE ZIEN ONS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2011

Laatste verslag uit Aruba

13 December 2010

I´m in Miami bitch!

08 December 2010

goede tijden, slechte tijden

01 November 2010

Update vanuit een regenachtig Aruba

04 Oktober 2010

werken, Curacao, werken, vrij (deel 2)
Yara

Actief sinds 13 Juni 2010
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 33812

Voorgaande reizen:

09 Mei 2013 - 01 December 2014

The American dream!

26 Augustus 2012 - 07 Maart 2013

Abu Dhabi

23 Augustus 2011 - 31 Januari 2012

Studeren in Barcelona!

19 Augustus 2010 - 31 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: