Almost time to leave for Abu Dhabi! - Reisverslag uit Cadier en Keer, Nederland van Yara Gilissen - WaarBenJij.nu Almost time to leave for Abu Dhabi! - Reisverslag uit Cadier en Keer, Nederland van Yara Gilissen - WaarBenJij.nu

Almost time to leave for Abu Dhabi!

Blijf op de hoogte en volg Yara

16 Augustus 2012 | Nederland, Cadier en Keer

Lieve familie en vrienden,

over 10 dagen is het zover: ik vertrek voor 6 maanden naar Abu Dhabi! Voor mijn stage in Radisson Blu en Park Inn Yas Island ga ik op de sales afdeling werken wat betekent dat ik mijn mondwerk nuttig mag gaan gebruiken om de hotelfaciliteiten aan anderen te verkopen. Klinkt alsof het mij op het lijf geschreven is toch?!

Ik heb er superveel zin in en ik weet nu al dat die 10 dagen me te lang gaan duren! Alhoewel het natuurlijk wel een raar idee is om weer zo lang weg te zijn van vrienden en familie en alle vertrouwde dingen in Nederland. En om kerst niet gezellig samen met familie te vieren en zelfs carnaval te moeten missen:( maar daar staat gegarandeerd 6 maanden zon tegenover en ongetwijfeld een fantastische en leerzame tijd met hopelijk nieuw te openen deuren voor mijn carrière!

Ik vertrek zondag 26 augustus om 11.50 vanaf Dusseldorf en zal dan 6,5 later landen op Abu Dhabi airport. Dan ga ik eerst 4 nachtjes in een hotel slapen en Abu dhabi en Dubai ontdekken en dan ga ik op donderdag kennismaken met de hotels en mijn stagebegeleider en mag ik eindelijk in mijn nieuwe kamer. Deze zal ik wel moeten gaan delen met een andere stagiaire dus duim maar voor me dat dit een leuk meisje is! Ik begin 1 september en het is me nog niet helemaal duidelijk of ik nu 5 of 6 dagen moet gaan werken maar daar kom ik vast snel achter! Zeker is in ieder geval dat de werkdagen daar stukken langer zijn dan de gemiddelde kantooruren in Nederland. Maar als het werk leuk is en de collega's ook dan heb ik niks te klagen:)

Voor diegenen die langs wil komen: u zijt welkom! Voor degenen die een kaartje willen sturen: voelt u vrij! Het adres is:

Radisson Blu Hotel and Park Inn
P.O. Box 93725, Yas Island Abu Dhabi
United Arab Emirates

Uiteraard wel mijn naam vermelden en eventueel Sales department zodat het zeker weten aankomt:)

Ik zal jullie zoveel mogelijk proberen op de hoogte te houden en de foto's op Facebook plaatsen. Zodra mijn telefoonnummer bekend is zal ik dit natuurlijk ook bekend maken zodat jullie weer whatsapps kunnen spuien:)

Voor nu ga ik nog even genieten van de inkom, het preuvenemint en vele lunches, afspraken en dinertjes in Maastricht en omstreken om het zo goed af te sluiten!

Tot snel!
x

  • 20 Augustus 2012 - 08:54

    Ien:

    Leuk verslag weer Yara. Leuk dat je je zo verheugd op de komende uitdaging. Hoop dat je het daar treft met collega's en leiding. Tot donderdag, kun je me helemaal bijpraten over vanalles en nog wat. gr Ien

  • 26 Augustus 2012 - 12:58

    Indy :

    hoi yara ik hoop dat je het daar lekker zonnig is als je het nummer hebt vandaar kunnen we whatsappe .kunnen we bij praten of ook op skype want ik heb nu ook skype op men telefoon dus dat is wel leuk .
    ik zal je zeeker een kaartje stuuren naar abu dhabi ik geloof ook datie 10 dagen lang is voor jouw en dan moet je ook de familie gaan missen in nederland hier is het vies weer in nederland

  • 26 Augustus 2012 - 13:18

    Indy:

    is daar ook een strand in abu dhabi kun je lekker zwemmen
    ik hoop dat we kunnen skype maandag groetjes uit nederland groetjes je liefste nichtje uit nederland

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yara

Actief sinds 13 Juni 2010
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 33709

Voorgaande reizen:

09 Mei 2013 - 01 December 2014

The American dream!

26 Augustus 2012 - 07 Maart 2013

Abu Dhabi

23 Augustus 2011 - 31 Januari 2012

Studeren in Barcelona!

19 Augustus 2010 - 31 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: