Home sweet home! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Yara Gilissen - WaarBenJij.nu Home sweet home! - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Yara Gilissen - WaarBenJij.nu

Home sweet home!

Blijf op de hoogte en volg Yara

29 Mei 2013 | Verenigde Staten, Boston

Het lange wachten werd dan toch eindelijk beloond! Zondagavond heb ik de eigenares van een mooi huis ontmoet en dat klikte meteen goed. Ze was zelfs zo aardig om me meteen die avond te ontvangen dus ben binnen 3 uur naar een supermarkt gerend voor een dekbed ed, terug naar het hotel gegaan om mijn koffers op te halen en verhuisd. Dus vanaf nu kunnen alle postduiven, brieven, pakketjes en andere gulheden worden gestuurd naar:

89 Gladstone Street
Boston, Massachusetts 02128
United States of America

Als mijn kamer helemaal ingeruimd en netjes is zal ik wat foto’s op Facebook zetten!

Verder heb ik heel veel gewerkt, veel geleerd en weer nieuwe dingen gezien Het andere meisje uit Zwitserland is inmiddels ook gearriveerd maar mag nog niet werken.Het is een stuk gezelliger om met iemand anders uit eten te gaan dan in je eentje dus dat doen we dan ook regelmatig. Het was helaas redelijk slecht weer de laatste dagen en mijn voeten hebben het wel gehad met staan dus veel bezichtigen is er niet van gekomen. De bioscoop en Starbucks zijn dan ook welkome gelegenheden.

Ondertussen heb ik ook ontdekt dat sommige simpele dingen echt belachelijk duur kunnen zijn (omvormers van europees naar amerikaans bijvoorbeeld en klapstoelen) en andere dingen juist weer heel goedkoop, goede keuzes maken dus!

Verder is er niet veel boeiends te vertellen maar wilde uiteraard het goede nieuws over mijn kamer wel met jullie delen :)

Bye!

• 29 Mei 2013 - 18:03

Carla:

Hoi Yara,

Fijn dat je en plekje hebt gevonden. Is er ook een wat rust in je drukke leventje. Volgens tante Beppie staan de buitenlandse reizen goed op je cv, dus alle moeite niet voor niks. Veel plezier

Groetjes Carla

• 29 Mei 2013 - 19:17

Anita:

Hey nichtje, via de app alles gevolgd,maar ben wel blij dat je nu een eigen stekje hebt. Is betere voor de gemoedstoestand van jou en je moeder. Wij hopen dat je in Boston veel werkervaring, wijsheid en vriendschappen zult opdoen. We keep in touch. Dikke poen, de botterweckskes

• 30 Mei 2013 - 01:21

Mam:

Welcome home.....meid. Wat ben ik blij dat je na lang zoeken je stekkie hebt gevonden. Maak er een fijn"thuis" van waar je je het komende anderhalf jaar op je gemak zult voelen. Fijn dat je op een korte van alles hebt kunnen leren. Je voeten zullen er op den duur ook aan wennen. Die krijgen er op den duur ook gegarandeerd plezier in. Maar zo te horen bevalt het leven in Amerika. En dat is fijn om te horen. Maak er een fijne tijd van. Veel leren en genieten is alles wat je nu vooral moet doen. Love you. Xx Mam.

• 30 Mei 2013 - 08:02

Ien:

Ha lieverd, wat zijn we blij dat je je plekkie, dat je zo graag wilde, uiteindelijk in de wacht gesleept hebt.
    Heel veel plezier in the States, super dat je nu al ervaart dat je al veel geleerd hebt. En leuk dat je het kunt vinden met je collega stagiair. Geniet eerst maar eens van je werkomgeving, het cultuur snuiven komt later wel als je voetjes gewend zijn aan al dat trampelen. Kus Ien en Jan.

• 08 Augustus 2013 - 12:32

Indy :

Hoi yara ik ben blij dat je een eigen stekkie hebt hoe is de kamer in Boston .
    Je hebt ook lang moeten wachten op die kamer .
    Ik heb ook alles via de app ge volgd van jouw .
    Heel veel plezier in THE states super dat je nu al ervaart dat je al veel geleerd hebt .
    En leuk dat je het kunt vinden met je collega's stagiair .
    Geniet eerst maar eens van je werkomgeving .
    Maak er een fijn thuis van . Waar je je het komende anderhalf jaar op je gemak zult voelen .
    Fijn dat je op een korte van alles hebt kunnen leren .
    Zo te horen bevalt het leven in Amerika en dat is fijn om te horen .
    Maak er een fijne tijd van in Amerika .
    Veel leren en genieten is alles wat je nu vooral moet doen .
    Je voeten zullen er op den duur ook aan wennen die krijgen er op den duur ook gegarandeerd plezier in wij hopen dat je in Boston veel werkervaring wijsheid en vriendschappen zult opdoen groetjes de botterwekskes