De eerste dag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Yara Gilissen - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Yara Gilissen - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: yaraoparuba

Blijf op de hoogte en volg Yara

20 Augustus 2010 | Aruba, Oranjestad

bon bini!
Gisteren al om 3.20 opgestaan en om 4.30 in de auto naar Schiphol, ondertussen nog High School Musical gekeken om de tijd te doden. Toen het vliegtuig in waar we gelukkig allemaal een eigen scherm hadden zodat ik lekker films kon kijken. Het eten was ook best wel prima voor vliegtuigvoer. Toen we naar buiten gingen overviel de hitte ons een beetje, alles plakte meteen en de grijze lucht viel een beetje tegen. Toen zijn we met de taxi naar Perle Dor gegaan waar ik een kamer kreeg die ruimer was dan gedacht. Wel veel ongedierte al dus dalijk meteen spray kopen. Wel om 22.00 plaatstelijke tijd gaan slapen (4.00uur nederlandse tijd!) om vervolgens om 0.00 al weer wakker te worden, bang voor beestejs die de kamer in konden komen (lees hagedissen en spinnen). Toen weer af en toe in slaap gevallen tot half 6 en toen toch maar opgestaan. Om 7u lag ik in het zwembad en om 8u aan het ontbijt in de bar dit verhaaltje te typen. Het is hier heerlijk warm met n lekker windje. we gaan dalijk inkopen doen en dan naar t strand.
Tot snel!

  • 21 Augustus 2010 - 19:07

    Ien:

    Hallo Yara, ik hoor van mam dat het tot nog toe goed bevalt. Dat is mooi. Je komt nog als slanke den terug als je zoveel blijft zwemmen. zal heerlijk zijn bij dat lekkere weer. vandaag even naar de seniorenmidag geweest, was gezellig. nu lekker thuis op de bank naar Marc-maire en Beau aan het kijken. Veel plezier daar en geniet vooral van alles. groetjes Ien

  • 27 Augustus 2010 - 17:35

    Indy :

    hoi yara hier is het niet goed weer hier is het weer drie keer niks regen en regen en nog eens regen hopelijk dinsdag goed weer anders moeten we binen zitten geen zin in saai dinsdag word ik 13 jaar hopelijk goed weer daar zal het ook wel goed weer zijn geniet van de ongedierte van cakerlakken en muggen en hagedissen heel heel heel veel plezier op aruba en geniet nog effe van zon zee en strand en zwembad en werk ze in aruba doei groetjes uit gulpen anita maarten jarmo doei doei veel plezier en kom goed terug met goed weer

  • 28 Augustus 2010 - 09:32

    Indy:

    eej yara en jullie hebben daar goed weer ik kom niet meer zo vaak op de site dus de computer die doet het nu niet meer maar de laptop ook niet dus mechien volgende week dat tie het weer doet ik ben volgende week ook op skype doei doei

  • 29 Augustus 2010 - 10:31

    Indy :

    hoi yara en hebben jullie morgen regen hahaha nu hebben jullie ook regen en alles goed met mij is ook alles goed ik ga vandaag bij ien slapen dus doei doei

  • 31 Augustus 2010 - 20:56

    Indy:

    hoi yara ik zit nu ook op skype ik heb hier bezoek en ik heb veel geld ge kregen haha moet je morgen gaan werken veel plezier groetjes indy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

25 Januari 2011

Laatste verslag uit Aruba

13 December 2010

I´m in Miami bitch!

08 December 2010

goede tijden, slechte tijden

01 November 2010

Update vanuit een regenachtig Aruba

04 Oktober 2010

werken, Curacao, werken, vrij (deel 2)
Yara

Actief sinds 13 Juni 2010
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 33826

Voorgaande reizen:

09 Mei 2013 - 01 December 2014

The American dream!

26 Augustus 2012 - 07 Maart 2013

Abu Dhabi

23 Augustus 2011 - 31 Januari 2012

Studeren in Barcelona!

19 Augustus 2010 - 31 Januari 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: