zon, zee, strand, zwembad hmm - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Yara Gilissen - WaarBenJij.nu zon, zee, strand, zwembad hmm - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Yara Gilissen - WaarBenJij.nu

zon, zee, strand, zwembad hmm

Door: yaraoparuba

Blijf op de hoogte en volg Yara

25 Augustus 2010 | Aruba, Oranjestad

Hierbij mijn 2e bericht
First things first: mijn telefoonnummer en adres
alle post kan naar Perle Dor Kamer 19
Boegoeroei 11 Z Aruba (nee postcodes kennen ze hier niet)
Bellen en smsen kan naar 02977442786. Smsjes kan ik helaas niet terugsturen want die komen niet aan :S
Voor de rest heb ik de afgelopen dagen vrij weinig gedaan. Naar t strand geweest (mooi wit) en in de zee even (lekker warm) en nog wat supermarkten bezocht enzo. Ook iedere dag heerlijk gegeten behalve bij de Yami Yami (een paupere chinees) maar dat ligt meer aan t feit dat ik chinees niet lekker vindt.
Ook kennis gemaakt maar mister Aruba (fotos volgen nog) en een auto gehuurd (een wit met zwarte suzuki Jimny). Maar mijn hoofdtaak hier is toch wel gestoken worden door de vele muggen hier (al zon 30keer ondertussen) dus ik hoop dat mijn bloed snel niet meer aantrekkelijk is want het ontsierd mijn benen behoorlijk. Maandag Elke opgehaald van t vliegveld en daarna niet meer zoveel gedaan. Gisteren nog wat gaan touren/winkelen met Susan en Irene, hoop cactussen gezien en verdorde vlaktes en zelfs n geit plus 3 ezels. Toen n drankje gaan doen bij The Paddock waar wij vanavond heen zullen gaan net als alle andere nederlandse stagiaires zo ongeveer. Toen zijn we nog met n hele groep naar een pizzeria geweest waar we een lekkere pizza hebben gegeten. zit nu bij mc donalds dit verhaaltje te typen nadat ik wat hotels heb bekeken met de auto (niet dat t eten nou zo lekker -wel goedkooop!- is maar het internet is gratis bij de Mac.
En ik wil jullie niet het feit onthouden dat Iris en ik gisteren op een hele persoonlijke manier kennis hebben gemaakt met onze eerste kakkerlak die het leuk vond om rond te vliegen en op ons te landen (ja ze VLIEGEN hier). Gillen geblazen dus! Best wel grote beestjes die ik liever niet tegenkom alhoewel ik oook al bijna over mn hagedissenangst heen ben (maar die rennen dan ook weg als je dr aan komt).
Zal snel weer een berichtje typen! Ondertussen zijn mijn fotos te bekijken op mijn facebook (niet toegankelijk voor mensen die geen lid zijn van facebook) maar wellicht zijn de foto´s van Iris een stuk beter en geven die een beter beeld van de afgelopen dagen. Zal snel zelf wat fotos uploaden!
xx

hyves van iris: http://moi-iris.hyves.nl/album/52690533/Stage_Aruba/_-bMK9MC/

• 26 Augustus 2010 - 17:20

Simone :

heeey Yara,

Ik ben blij te lezen, dat je goed amuseerd! Op de beesten na, haha! Ik heb een fijne vakantie in Turkije gehad. ik ga snel een kijken nemen op de hyves van iris, ik ben reuze benieuwd naar de foto's.

xxx sien

• 29 Augustus 2010 - 15:16

Ien:

Ha Yara,

Indy heeft geprobeerd om skype bij me te installeren en het ding gaf ook aan dat dit gelukt is, maar ik moet MAM (kun je je het voorstellen) of zij mij verder kan helpen. Ik kom met geen mogelijkheid om de site waar ik de knop kan vinden om te videobellen. Digibeet...

• 31 Augustus 2010 - 08:53

Indy :

hoi yara ik kom niet in de skype chatten en ik kom ook niet op video bellen dat kan ik ook niet dus ik moet mam eens vraagen dus dan vraag ik marjo vandaag wel effe ik snap er geen bal van