Working 9 to 5..... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Yara Gilissen - WaarBenJij.nu Working 9 to 5..... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Yara Gilissen - WaarBenJij.nu

Working 9 to 5.....

Door: yaraoparuba

Blijf op de hoogte en volg Yara

08 September 2010 | Aruba, Oranjestad

Toch maar weer eens een berichtje na een aantal dagen werken. Heb nog een aantal dagen front office gedaan en heb daar heel veel geleerd en had het er erg leuk. Helaas zit er tot januari de mogelijkheid sowieso niet in om daar naar terug te gaan. Dinsdag ben ik begonnen op de housekeeping, mijn eigenlijke afdeling. Mijn supervisor (een uitgedijde colombiaan met onderkin) is heel aardig en heel relaxt. Heb nu 2 dagen op kantoor doorgebracht en dat was wel goed te doen. ga binnenkort beginnen als supervisor en een project doen maar ik weet nog niet wat dat precies inhoudt. Ben precies op tijd begonnen want volgende week is housekeeping week en dat houdt in dat je allemaal leuke dingen gaat doen met de afdeling als partybus, partyboot, spa, ontbijt etc. Ben heel benieuwd hoe de overige collega´s zijn. ben de enige blanke in de housekeeping, de rest is zwart of zuid-amerikaans en de overgrote meerderheid is ook best wel oud dus het is even afwachten. voor de rest heb ik weinig gedaan behalve wat bij het zwembad liggen enzo. Morgen mijn vrije dag en dan wat shoppen en uitslapen.
tot snel!
xx
ps. bedankt voor alle reacties!

• 09 September 2010 - 05:49

Simone:

heey Yara,

kort maar krachtig;) geniet van de housekeeping week.
    In Nl gebeurt niets spannends. :P

xxx simone

• 09 September 2010 - 07:37

Ien:

Het is nog heeeel lang tot januari, dus wie weet waat voor gelegenheid zich nog op de front desk voordoet. Hoop doet leven. Als ik het zo lees dan wordt het volgende week flink afzien :). Geniet er maar lekker van. Veel plezier.

• 09 September 2010 - 18:29

Indy:

hoi yara en gaat het morgen bij jullie regenen en blikseme weet je wie bij ons in de klas stage loopt bas bij ons in de klas das hendig leuk we moeten altijd met hem lachen en hoe is het daar met het werk ik ben weer gewend aan school maar ik heb maandag weer vrij dus en zondag ga ik bij marjo slapen dus nog veel plezier en geniet van zo zeee en strand doei doei

• 12 September 2010 - 19:02

Indy:

hoi yara ik hoor dat het je goed bevalt het werk en hoe is het daar in de house keeping met mij is alles goed zit nu op msn met djinda doei